Lietotāju atsauksmju apstrādes noteikumi

I. Jēdzieni

1. Vietnes www.ohhira.lv datu pārzinis un apsaimniekotājs ir MB "Ginjapa", Uzņēmuma reģistrācijas numurs: 305848595, PVN maksātāja numurs: LT100014275519, juridiskā adrese: A. Mickevičiaus st. 19-83, LT-77165 Šauļi, Lietuvas Republika, e-pasta adrese – info@ohhira.lv.

2. Šie lietotāju atsauksmju apstrādes noteikumi (turpmāk - Noteikumi) nosaka kārtību, kādā tiek vāktas, apstrādātas un publicētas MB „Ginjapa” Klientu atsauksmes par iegādātajām precēm.

3. Atsauksmes ir atklāts viedoklis par preci, ko sniedz Klients, kurš iegādājās preci vietnē.

4. Vērtējums ir Pircēja interneta vietnē iegādātās preces novērtējums ar "punktiem" 5 (piecu) zvaigžņu sistēmā.

5. Klients - aktīva fiziska vai juridiska persona, kas ir iegādājusies preces interneta veikalā www.ohhira.lv.

6. Citi Noteikumos lietotie termini tiek saprasti kā definēti Lietuvas Republikas Reklāmas likumā, Lietuvas Republikas likumā par negodīgas komercdarbības aizliegumu patērētājiem un citos tiesību aktos.

II. Atsauksmju vākšanas procedūra

7. Uzņēmums publicē autentiskas, t.i. tikai pašu Klientu veidotās un uzņēmumam iesniegtās atsauksmes. Var labot tikai ziņojuma garumu, acīmredzamas gramatikas vai pieturzīmju kļūdas.

8. Atsauksmes tiek vāktas, sazinoties ar Klientiem uz viņu norādīto e-pasta adresi. Klienta ievadīto e-pasta adresi pēc preču iegādes, tādējādi nodrošinot, ka Atsauksmes nāk no personas, kas iegādājās preces.

9. Kopējo vērtējumu aprēķina pēc vidējā aritmētiskā atvasināšanas, t.i. pēc visu saņemto reitinga punktu (zvaigznīšu) saskaitīšanas un dalīšanas ar saņemto reitinga punktu skaitu.

10. Atsauksmes var atstāt tikai reģistrēti lietotāji, kuri ir iegādājušies preces www.ohhira.lv

11. Atsauksmju autentiskumu nodrošina to autorizācija caur Facebook un/vai Google sistēmām.

12. Uzņēmums publicē gan pozitīvas, gan negatīvas lietotāju atsauksmes.

13. Uzņēmums nepublicē komentārus un tam ir jābloķē komentāri, kas:

- ir saistīti ar nelikumīgām darbībām;

- atsauksmju saturs ir aizskarošs vai saistīts ar Uzņēmuma pakalpojumiem vai zīmolu;

- Atsauksmes satur rupjības, naida kurināšanu, diskrimināciju, draudus utt.;

- Pārkāpj vai neatbilst Reklāmas likuma noteikumiem (ar šādiem apgalvojumiem ir aizliegts aprakstīt uztura bagātinātājus vai aizliegts lietot šādus apgalvojumus, runājot par uztura bagātinātājiem).

14. www.ohhira.lv publiski parāda tikai Atsauksmes iesniegušās personas vārdu un uzvārdu un Atsauksmes saturu.

15. Atbilstoši tiesību aktu prasībām e-pasta adrese, tālruņa numurs vai cita informācija, kas saistīta ar personu, kura iesniegusi Atsauksmes, netiek publicēta bez tiesiska pamata.

16. Atsauksmes tiek publicētas latviešu valodā.

17. Lietotāji bez maksas ievieto atsauksmes interneta veikalā.

18. Uzņēmumam ir tiesības mainīt, grozīt un papildināt Noteikumus tiesību aktos noteiktajā kārtībā. Izmaiņas noteikumos stājas spēkā ar brīdi, kad tās ir publicētas interneta veikalā.

III. Nobeiguma noteikumi

19. Šie noteikumi ir sastādīti saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktiem.

20. www.ohhira.lv apstrādā Klientu sniegtos personas datus personas identifikācijas nolūkos sakarā ar sniegto Atsauksmi un/vai Vērtējumu par preci un lai lietotāji varētu iepazīties ar pircēju pieredzi un viedokli (vērtējumu), kurš iegādājās produktu vietnē. Vairāk par personas datu apstrādi var uzzināt www.ohhira.lv privātuma politikā.

21. Personas var pieteikties Uzņēmuma Atsauksmju apstrādei pa e-pastu: info@ohhira.lv vai pa tālruni +370 41 502760.

22. Personas, kuras uzskata, ka viņu tiesības ir aizskartas, var iesniegt pieprasījumu/sūdzību Valsts patērētāju tiesību aizsardzības centrā (Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010, e-pasts pasts@ptac.gov.lv, tālr. +371 65452554, interneta vietnē https://www.ptac.gov.lv/lv) vai aizpildīt pieteikuma veidlapu EGS platforma https://ec.europa.eu/odr/.