Kā nopirkt

PASŪTĪJUMS

Pasūtīt ir ļoti vienkārši: tiklīdz preci ieliksit grozā, pārlūka loga augšdaļas labajā pusē parādīsies tās ikona. Šeit jūs varat mainīt preču skaitu, izņemt preces un pēc taustiņa “Pirkt” piespiešanas un savu piegādes datu ievadīšanas izvēlēties apmaksas veidu. Viss – pasūtījums ir izdarīts!

Ja pasūtījums ir saņemts līdz plkst. 12.00, preces tiks piegādātas nākamajā darbdienā. Veidojot pasūtījumu, varat arī izvēlēties citu jums ērtu piegādes dienu.

Informāciju par pasūtījuma statusa apstiprināšanu vai grozījumiem jūs saņemsit pa e-pastu. Lai mainītu pasūtījumu, jūs varat ar mums sazināties, rakstot uz e-pasta adresi info@ohhira.lv vai zvanot uz tālruņa numuru + 371 29538539.

 

PREČU PIEGĀDE

Šajā internetveikalā iegādātās preces kurjers BEZ MAKSAS piegādās līdz namdurvīm visā Latvijas teritorijā.

Jums jānovērtē piegādātā sūtījuma stāvoklis. Ja iepakojums ir bojāts un/vai jums ir aizdomas, ka iepakotās preces var būt bojātas, šādu sūtījumu no kurjera nepieņemiet un nekavējoties sazinieties ar mums. Visi iebildumi par acīmredzamiem iepakojuma bojājumiem vai preču defektiem rakstiski jānorāda, no kurjera saņemot preces. Atzīmes par bojājumiem kurjeram jānorāda sūtījuma saņemšanas-nodošanas dokumentā (pavadzīmē). Ja šo dokumentu esat parakstījis bez iebildumiem, tiek uzskatīts, ka sūtījums ir nodots pienācīgā stāvoklī, un pretenzijas par preču kvalitāti netiek pieņemtas.

 

PREČU ATPAKAĻNOSŪTĪŠANA

Ja transportēšanas laikā iepakojums ir zaudējis precei pienācīgu stāvokli vai bojāts, bet jūs to esat pamanījis tikai pēc iepakojuma atvēršanas, šādu preci iespējams apmainīt pret nebojātu. Šādā gadījumā jūs varat ar mums sazināties, rakstot uz e-pasta adresi info@ohhira.lv vai zvanot uz tālruņa numuru + 371 29538539.